Het liefst spreken wij u persoonlijk. Wij kijken dan samen wat er niet goed gaat. En bespreken met u de beste oplossing. Wilt u toch liever schriftelijk contact? Gebruik dan het klachtenformulier. Of stuur ons een brief.
Bel 020 606 58 58 | Vul het klachtenformulier in | Stuur ons een brief | |
Wij zijn bereikbaar van maandag - vrijdag van 8.00 - 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 16:30 uur. |
Met het formulier hieronder geeft u uw klacht eenvoudig aan ons door. |
Syntrus Achmea Hypotheken
|
U krijgt binnen 5 werkdagen een eerste inhoudelijke reactie van ons. Soms moeten wij wat uitzoeken om u een goed antwoord te geven. Duurt de behandeling van uw klacht langer? Dan laten wij u weten wanneer u weer een reactie van ons kunt verwachten.
Bent u het niet eens met onze beoordeling van uw klacht? Laat het ons weten. Wij nemen uw klacht dan nog een keer met veel aandacht door. En kijken of wij misschien iets over het hoofd gezien hebben in onze beoordeling. De 2e beoordeling wordt altijd door een andere collega gedaan.
Bel ons even op 020 606 5858.
Of stuur een brief naar:
Syntrus Achmea Hypotheken
Klachten
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn
Natuurlijk vinden wij het heel vervelend als we niet tot een goede oplossing kunnen komen. Komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht melden bij het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid).
Kifid is een onafhankelijke stichting die consumenten helpt met klachten over een financieel product of financiƫle dienst. Bent u het niet eens met ons antwoord op uw klacht? Neem dan binnen 3 maanden na ons antwoord contact op met het Kifid. Kijk voor meer informatie en een klachtenformulier op kifid.nl. Ook heeft u de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan de burgerlijke rechter.